Contact

Snel handelen, scherpe prijzen? U kunt ons mailen of bellen, graag zelfs! Wij staan voor u klaar.

Bel ons

+31 (0)523 - 216 999

Mail ons

info@lamberink-logistiek.nl

Warehousing bij Lamberink Logistiek

Onze locaties in Hardenberg geven ons ruim 10.000 m2 opslagcapaciteit. Of het nu gaat over opslag, overslag(cross-docking), order picking of voorraadbeheer,  wij verzorgen dit allemaal. Vanaf onze locaties hebben wij de mogelijkheid om al uw Warehousing taken uit handen te nemen.

Alle soorten warehousing mogelijk

In het WMS (Warehouse Management System) kunt u real time meekijken welke goederen u bij ons in opslag heeft en de hoeveelheid goederen die er op dat moment nog aanwezig zijn. Dit wordt dagelijks up-to-date gehouden door ons warehouse personeel wanneer er goederen bijgeboekt worden of afgeboekt worden uit het systeem.

Op het moment dat de goederen gepickt zijn voor levering kunt u in het track & trace systeem de goederen volgen totdat ze geleverd zijn bij de klant. 

Warehouse Management

Een warehouse is vrijwel altijd voorzien van een geavanceerd Warehouse Management System (WMS). Warehouse management is eigenlijk niets meer dan het beheer (management) van het magazijn (warehouse). Vaak wordt dit beheer uitgevoerd met een Warehouse Management Systeem waarbij invoer, opslag en verzending de boventoon voeren.

Het systeem geeft altijd up to date informatie over de betreffende voorraad: hoeveel er nog op voorraad is (en dus wat er eventueel moet worden aangevuld), waar de voorraad zich bevindt in het warehouse, hoeveel orders er binnenkomen, wat moeten worden verpakt en hoe, informatie over transport en verzending etc.

Onmisbaar WMS (Warehouse Management Software)

Inkomende zendingen en pallets worden direct geregistreerd middels de inventieve WMS (Warehouse Management Software). Ook is in dit WMS inzichtelijk welke zendingen en pallets zich op het crossdock plein bevinden en wat reeds verladen is. Duidelijkheid op ieder moment van de dag is essentieel, daarom is deze software onmisbaar bij het aanbieden van een dienst als crossdocking.

Barcodescanning kent veel voordelen, waarvan de hogere productiviteit en het reduceren van invoerfouten er slechts twee zijn. Ook wordt de voorraad real-time bijgewerkt, wat een hogere betrouwbaarheid geeft én wederom tijd scheelt. Ons WMS (Warehouse Management System) is natuurlijk essentieel om alle gescande data te kunnen registreren. De hoeveelheid informatie in dit systeem neemt met barcodescanning enorm toe, deze data is probleemloos te analyseren en hier kunnen handige conclusies uitgetrokken worden.

Meerdere locaties, één missie

Onze missie is om kleine en grote bedrijven volledig te ontzorgen op logistiek gebied. Dat doen we met meer dan honderd medewerkers en zes gespecialiseerde vestigingen. Meer dan 10.000m2 oppervlakte beschikbaar voor opslag van uw goederen. We kunnen u ondersteunen bij vrijwel iedere speciale actie in uw logistieke proces.

Kenmerkend voor warehouses zijn de laadkades waar vrachtwagens hun ladingen kunnen laden en lossen. Daarnaast beschikken de meeste magazijnen over:

  • Grote stellingen die maximale opslagcapaciteit en gemakkelijke toegang tot het product bieden. De goederen staan hier gestructureerd en veilig opgeslagen;
  • Kranen, vorkheftrucks en/of transportbanden om de goederen te sorteren of door het warehouse te verplaatsen;
  • Voorraadbeheer Software waarmee kan worden uitgezocht wat, waar, hoe, hoeveel en wanneer is opgeslagen.

Value Added Logistics

Omdat we u als klant graag volledig ontzorgen, bieden wij naast onze traditionele logistieke dienstverlening nog een groot aantal aanvullende diensten aan: onze Value Added Logistics (ook wel value added services genoemd). Met VAL wordt waarde toegevoegd aan uw product, verbeteren we uw logistieke performance en verlagen we uw kosten.

Logistieke dienstverlening

Als logistieke dienstverlener hebben we alles in huis om uw logistiek tot in de puntjes te regelen: jarenlange ervaring, deskundige mensen, de juiste machines en een uitgebreid wagenpark. Dus wilt u uw logistiek uitbesteden, dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Douaneafhandeling

Het efficiënt en correct afhandelen van douanepapieren kan een uitdaging zijn. Als het echter goed wordt gedaan, kan het de levertijd aanzienlijk versnellen en onnodige kosten doen vermijden. Wij nemen al het papierwerk over, zodat zonder gedoe goederen over de grens kunnen gaan.

Met onze jarenlange ervaring in de branche kunnen wij u voorzien van douane bemiddeling voor import-, export- of doorvoer zendingen, ongeacht de vorm van transport.

Ontvang vrijblijvend een offerte op maat

Heeft u een vraag over een bepaalde dienst, of bent u benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen? Twijfel dan niet en neem contact met ons op. Onze medewerkers staan u graag te woord en kunnen u informeren over alle mogelijkheden.

Uw offerteaanvraag

Ontvang binnen korte tijd een passende offerte voor uw opdracht.

    Waarom Lamberink Logistiek?

    Dé schakel tussen producent en consument

    Lamberink Logistiek BV is een familiebedrijf, waarbij kwaliteit, service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staat. Wij werken met korte lijnen en maken waar wat we beloven. Bij ons bent u geen nummer, maar een waardevolle klant.

    Opslagruimte

    Lamberink Transport heeft 2 locaties met totaal ruim 10.000 m2 opslagruimte

    Flexibiliteit

    Flexibiliteit en maatwerk: 24 uur, elke dag staan wij voor u klaar

    Hecht team

    Korte lijnen binnen een hecht team: persoonlijke en laagdrempelige communicatie

    Gecertificeerd

    Wij bieden gegarandeerde kwaliteit met Qlip, SKAL en BRCGS certificatie